Pencipta Flappy Bird Bakal Kembali Dengan aplikasi permainan Swing Copters



Pencipta Flappy Bird Bakal Kembali Dengan Swing Copters

Nampaknya pencipta permainan Flappy Bird yang mencetuskan tekanan di kalangan orang ramai tidak berapa lama dahulu, Dong Nguyen bakal kembali dengan satu lagi permainan yang dipanggil Swing Copters.

Laman Touch Arcade pertama melaporkan dengan video di atas menunjukkan gaya permainan Swing Copters dan kami kira ianya masih mengekalkan elemen yang mampu membuatkan anda tertekan sepanjang bermain selain ianya nampak ketagih.



Kita tunggu dan lihat sahaja sama ada Swing Copters ini mampu menandingi populariti Flappy Bird yang menaikkan nama pembangun permainan ini.


Swing Copters - Permainan Yang Menyakitkan Hati Dari Flappy Birds

Masihkan anda ingat pada Flappy Birds. Permainan yang menyakitkan hati tapi membuat diri ketagih untuk terus bermain. Hari ini satu lagi permainan hadir dari pembagun Flappy Birds iaitu Swing Copters.

Swing Copters boleh dimuat turun secara percuma hari ini. Swing Copters memerlukan anda mengawal watak seekor burung yang terbang ke atas sambil mengelak bandul yang berayun. Rekaan grafik 8 bit seperti Flappy Bird dikekalkan dan permainan ini.

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad


Below Post Ad